give me soul

Dagen kändes jättelång, även fast jag bara hade 3 lektioner. På två av dem gjorde jag inte ens något, för känner mig klar. Eller, det jag gjort är dåligt, men jag orkar heller inte förbättra det. Datakunskapen var kul. Gjorde diagram och sådant. Fick som tur var vara med Ellinor och David. Vi hade kul, åtminstone jag och Ellinor.

Värt att minnas från dagen var att jag fick ett stort kycklinglår på lunchen. Det är det jag tänker på om jag tänker tillbaka på dagen. Plus att min spanskabok var försvunnen. Blev jätteirriterad. Lyckligtvis hittade jag den hemma. Ska nu skriva något på spanska. Om invandringen i Sverige eller något. Jag förstod inte vad Roozbel menade.

Det blir inget matteprov imorgon för det är någon människa som ska komma och prata med oss då istället. Känns bra för jag gillar inte att plugga.


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Ja datakunskapen var jätte rolig ^^ inte för att han gjorde så mycket men men ;P vi hade kul iaf :D lycka till med spanskan :D

2008-10-07 @ 18:32:55
URL: http://eelllliinnoorr.blogg.se/
Postat av: Pawo

var kycklinglåret gott?



prov är hemska. har ett på torsdag och två nästa onsdag.

2008-10-08 @ 09:21:35
URL: http://blackplant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0