everybody sjung

Min klass har fått bestämda platser i klassrummet. På de platserna ska vi sitta på fram tills höstlovet. På varenda lektion. Jag sitter bredvid Magnus. Jag känner inte honom. Våra lärare tycker att vi har för dålig sammanhållning och att alla inte känner varandra i klassen, så tydligen ska det här vara en bra grej att göra. Vettefan om jag håller med.

Efter skolan igår åt jag pizza (clown nr 1) med Linus, Ellinor, Edit och David. Det var gott och jag hade roligt. Jag, Ellinor och Edit gick sen hem till mig och där såg vi på Bert. Mina klassfoton har även kommit så vi kollade på klassen. Det var kul.

Öhm. Har studiedag. Ska skriva på min ledare. Ska träna på F&S. Annars vet jag inte. Sov tills 10 idag. Drömde att jag och min familj var jagade och dödshotade och en massa. Min bror och jag gömde oss hos våra grannar i Saxdalen som helt plötsligt blev farmor och farfar. Vet inte riktigt men det var läskigt. Jag var rädd helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: peddi

jag drömde läskiga grejor. du kan få veta sen. om klassen.



2008-10-15 @ 11:41:24
Postat av: Ellinor

det var jätte kul :) vi får vara fler gånger efter skolan tycker jag :)

2008-10-16 @ 20:11:00
URL: http://eelllliinnoorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0