burn this city

Var lagomt kul igårkväll. Edit och jag slog in oss själva och gav oss till Sebbe. Han blev glad tror jag. Han fick även ett kinderägg. Vi åt mat hos honom och det var jättegott. Sedan cyklade jag och Edit till Cissi. Ellinor och Cajsa var där och vi var lite med dem. Kvällen var okej. Den var typ intressant. Några var ledsna, pratade problem och det kändes bra att bara sitta med och lyssna. Att få koll på läget, hur det egentligen står till. Var dock synd att vissa mådde som de gjorde, för det drog ner kvällen en del, men ändå värt kan jag tycka. Får se om Ellinor har någon bild från kvällen jag kan få sen.

Ska alldeles snart ta min cykel och bege mig ner till stationen och möta upp Moa. Vet inte vad vi ska göra fram tills det att Håkan börjar, men något hittar vi väl på. Är sugen på glass, eller något sånt där onyttigt som man bara ska äta på helger. Hur som helst så kommer Håkan bli grymt. 10:e gången jag ser honom live.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

haha skällde ut linnea gjorde jag med! hahaha det har jag väntat på att få göra :P hoppas du får kul på Håkan :)

2008-10-25 @ 20:46:13
URL: http://eelllliinnoorr.blogg.se/
Postat av: Pawo

nu blev jag också sugen på glass.

vi borde ha filmkväll med glass & mysfilmer.

2008-10-25 @ 23:37:28
URL: http://blackplant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0