ask me anything

igr efter skolan fikade jag med Ulrika S. Det var jättejättetrevligt. Satt där i någon timme eller så. Sedan stänge Åhléns Café. Edit kom och hon och jag sa farväl till Ulrika, och sedan gick vi till Friskis och Svettis. Där var det två pojkar som Edit kände ett visst samband till. Hon hade likadan tröja som en av dem. Wow. Det var Ki box, så vi fick boxas med dem. De gjorde alla rörelser konstigt. Det var typ det. En av dem var inte så snygg, och han skvätta sitt kalla svett på mig. Ew. Den andra sa att Edit var starkare än hans kompis.

Nu är jag i skolan. Har engelska, men är typ klar. Orkar inte förbättra eller något. Det är sista lektionen för idag och jag slutar om en timme. Efter skolan ska Edit, jag, Günzel och Linus med hem till Andreas. Där ska vi se hans iller som heter Boogie. Vet inte hur det stavas, men vet hur det uttalas. Vet inte om vi ska göra något sen. Det får vi se. Nu ska jag sluta blogga. Har egentligen inte tid med sånt här. Och Edit pratar med mig men jag hör inte vad hon säger.


Kommentarer
Postat av: peddi

den andra, inte den tjocka var snygg jue. sjukt snygg. :):) lite läskig. du hör aldrig var jag säger bejbi.

2008-10-10 @ 12:29:50
Postat av: ylva

bejbi me miss u (haha gissa vem det är?)

2008-10-10 @ 20:30:51
URL: http://americankids.webblogg.se/
Postat av: ylva

HAHAHAH kom p¨att mitt namn stod kvar för jag har kryssat i kom ihåg mig lol

2008-10-10 @ 20:39:44
URL: http://americankids.webblogg.se/
Postat av: Ellinor

åå var hans iller sööt?? :D:D hehehe :) <3

2008-10-11 @ 17:57:53
URL: http://eelllliinnoorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0