you let down your friends

Helt okej skoldag. Blev klar med mina upppgifter. De blev dålia, men skit samma. De är åtminstone klara. Drog och åt pizza med Edit. Carl kom och vi satt och pratade en del. Var lika trevligt som det alltid brukar vara. Sen drog vi tillbaka till skolan och förberedde oss på öppet hus.

Öppet hus gick bra. Jag och Edit fick hänvisa besökarna till rätt ingång. På fiket mitt i mot satt några i kanske 10årsåldern och fnissade åt mig och Edit, vilket resulterade i att vi skrattade. Det var ganska humoristiskt för de var verkligen fula. (Trodde den ena lilltjejen var en pojke). Måste lägga av med mina elakheter. Dessutom börjar jag tröttna rejält på allt som har med skolan att göra. Behöver nog bege mig ut på en resa snart igen. Träffa människor jag saknar och så.


Kommentarer
Postat av: edit

jag vill inte gå till skolan imorgon. jag orkar inte. önskar jag var lite lite sjuk.

2008-11-20 @ 22:43:46
URL: http://sweatandmoan.blogg.se/
Postat av: Pawo

jag vill också ha pizza.

och du borde bege dig till göteborg snarast!

2008-11-21 @ 23:26:07
URL: http://blackplant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0