you laugh at yourself again and again

Kom till skolan och fick reda på att jag och Edit skulle befinna oss på Västra, min förra skola, om en kvart. Det hade vi missat totalt, men vi gick dit i rask takt. Väl där gjorde vi iordning. Var reklameringsdax för vår skola. var ganska roligt. Träffade Sean, Joel och Axel och några andra. Var väldigt kul faktiskt. Innan vi gick tillbaka till skolan ble vi bjudna på lunch på Sibylla. Gick till skolan och åt upp hamburgaren. Bjöd klassen på mina pommes och min dricka som jag inte orkade. Hade sedan bara en lektion, historia. Cyklade sedan hem och det gjorde ont för jag hade jeans.

Kom hem och gjorde klart det mesta på hemtentan. Ska kolla igenom den imorgon och sedan skicka iväg den. Åkte med mamma och kollade lite möbler, men hittade inget bra. Ska kanske åka till IKEA nästa helg, men får se. Mamma och jag gick runt en stund på stan. Vi köpte the som luktade gott. Hoppas det smakar gott också. Dricker aldrig annars the. Nu ska jag påbörja min romananalys och klockan nio ska jag se på Medium. Ska dessutom prata med min mamma om dagen då jag föddes.

Kommentarer
Postat av: ylva

vad köpte ni för te? chai är mycket gott mh

2008-11-13 @ 21:00:06
URL: http://ylva.doggyblogg.se
Postat av: Pawo

medium är läskigt lulz.

och det är lite jobbigt att cykla med kjol när den blåser upp!

2008-11-13 @ 21:48:03
URL: http://blackplant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0