yeah I'm dead in the head

Hade utvecklingssamtal idag. Gick helt okej. Tog bara en kvart och det fanns inte särskilt mycket att säga. Ganska tråkigt var det, men skönt att ha det överstökat. Håller på med romananalysen och Etiopienarbetet nu. Inget av dem blir bra och jag gillar det inte. De båda ska in imorgon, men hinner itne arbeta jättemycket då för på eftermiddagen ska jag vara med på Öppet hus. Ska stå nere vid hissen och hänvisa besökarna till rätt ingång, om det nu kommer några besökare. Jag tvivlar på det.

Såg nyss på Bonde söker fru och det var rätt kul. Underhållande och sådär. Är lite sorgligt ibland, men i stort sett är det roligt. Borde ringa mormor så kan hon och jag prata om bönderna.


Kommentarer
Postat av: Pawo

uppgifterna låter inte superkul.



har aldrig kollat på bonde söker fru, verkar lite halvskumt. men min mormor kollar på det. i och för sig tittar hon på i princip alla program.



JAG SAKNAR DIG.

2008-11-20 @ 16:51:27
URL: http://blackplant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0