we like to watch you laughing

Skola idag. Inte jätteroligt, men blev klar med en religionuppgift. Bara en grej kvar nu och den har vi redan påbörjat. Fick reda på mitt resultat från matteprovet och det var bra. Blev en aning glad inombords. (Vet att det låter töntigt, men jag blev det, ok). Hade Samhäll och spanska. Gjorde inte jättemycket på de lektionerna, men jag arbetade lite. Det gjorde jag faktiskt. Ska plugga lite hemma nu, fast då historia eftersom jag har hemtenta. Måste även läsa igenom svenska för har seminarium imorgon.

Skolaktalogen har kommit. Kul att se alla gymnasieelever i Falun. Känner itne igen jättemånga, men iallafall minst en från varje skola. Det är roande att kolla på skolfotografier. Har alltid tyckt det och kommer säkert alltid tycka, även om jag inte tycker att det är lika kul att människor kan se min bild.

Kommentarer
Postat av: Pawo

skolkataloger är bra, tills man ser sig själv haha.

jag saknar dig

2008-11-12 @ 19:02:47
URL: http://blackplant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0