baby you're lemon in my eye

Förmiddagen var ganska trevlig. Var inne hos naturarna och lyssnade på Brittan. Fick beasås till lunch, men jag var inte sugen. Blev att må illa. Hade engelska sen, men installerade PS då. Hann inte göra särskilt mycket. Efter det var det prov i Datakunskap. Gick nog helt okej faktiskt. Fick tillbaka mitt engelskaprov och jag fick inte bra betyg på den, men bättre än någon annan iallafall. Kändes bra.

När jag kom hem somnade jag vid tv'n. Det var skönt. Ska iväg och träna på F&S vid halv nio. Ser inte fram emot det. Vill bara ligga hemma och sova, men ett medelpass kan nog bli skönt i slutändan.


Kommentarer
Postat av: peddi

f&s var underbart! (skäms att jag säger så men jag älskar det!)

2008-11-11 @ 22:29:32
URL: http://sweatandmoan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0