the room is on fire

Är ensam hemma och har varit sedan jag kom hem från Solvarbo. I fredagskväll drog jag och Edit till Sebastian. Färgade håret brunt på honom. Victor var också där. Edit somnade. Vi andra pratade. Edit och jag gick hem sen.

Igår kom Carl hit i en halvtimme. Hade skoj. Johanna kom sen och vi pratade en massa. Var mycket trevligt. Edit joinade och hon hade med sig glass som vi åt. Johanna drog hem och sedan gjorde Edit det med. Jag somnade.

Vaknade tidigt idag, men det kändes meningslöst att gå upp då. Hade ändå inget att göra. Gick upp vid tolv istället. Det jag ska göra idag är att städa, diska och plugga. Tråkigt som fan. Ikväll ska jag åtminstone se på Parlamentet. Det brukar vara roligt. Ikväll ska Soran och Magnus vara med i det röda laget och Magnus brukar alltid vara rolig så det blir nog ett bra söndagsnöje.

Föressten är snön snart bortsmält. Och det får mig att tänka på att det är fars dag idag. Har skickat ett sms till pappa. Han har inte svarat så vet inte om han har fått det. Det är väl egentligen skit samma.

Kommentarer
Postat av: edit

jag ska göra en farsdag tårta. bara för jag tycker det är gott med tårta, och jag har ju anledning till att baka.

2008-11-09 @ 15:34:27
URL: http://sweatandmoan.blogg.se/
Postat av: Pawo

jag gillar inte soran, men magnus är bra.

skönt att snön är borta!

2008-11-10 @ 18:23:11
URL: http://blackplant.blogg.se/
Postat av: Pawo

om det är betnér dvs

2008-11-10 @ 18:23:28
URL: http://blackplant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0