save me from tomorrow

I fredags drog jag och Edit hem till Sebastian först. var där en kort stund och cyklade sedan till Cissi. Var trevliga människor där, samma som alltid. Edit och jag gick till Arenan och träffade Günzel en sväng. Linus var där med. Sen gick vi tillbaka till Cissi och jag drog hem i lagom tid. Efter tolv, men inte jättesent. Fick senare ett intressant telefonsamtal från Edit. Vi pratade om en massa och det var kul, även fast jag var trött och nästan höll på att somna.

Igår åkte jag hem till pappa. Har lekt med magnus där. Tog med några barndomsfilmer därifrån hem till mamma. Skulle kolla på Barbiefilmen men den gick sönder så nu är jag sjukt ledsen. Den var grymt bra utav vad jag minns. Men nu vet jag inte. Jag vill döda något. Är sur över filmen och över att alla mina saker är huller om buller i mitt riktiga rum. Anders har kastat in dom och jag orkar inte. Blir så jävla förbannad. Han är ju tyst hela tiden. Han kan ju säga till istället för att bara flytta runt på sakerna. Jag vill flytta hemifrån.Hoppas skolan blir rolig imorn. Lär nog ha jeans på mig och då kommer det göra ont.

Kommentarer
Postat av: edit

jag ska inte ha jeans imorgon.

2008-11-16 @ 21:59:53
URL: http://sweatandmoan.blogg.se/
Postat av: Pawo

vi kan flytta ihop oki.

har också en barbiefilm btw, du kan få låna den

2008-11-17 @ 14:40:00
URL: http://blackplant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0