not even for a second would I lie to myself

Var riktigt utvilad när jag vaknade idag. Riktigt skönt. Hade tydligen ingen riktig svenskalektion så hade inte behövt gå till skolan förrän efter lunch. Satt och spelade kort med Ellinor och Edit istället. Günzel och Elin var med och spelade ett tag också. På engelskan blev jag i princip klar med uppsatsen, men ioförsig suger, men den är ändå klar och det känns skönt. Seminariumet på svenskan gick inte alls så bra. Sa inte mycket, men skit samma. Orkar inte vara bra på svenska. kan inte heller, men skyller det på orken.

Cyklade hem och såg på Saltkråkan. var nostalgiskt och bra. Hanna kom hit och vi drack te. Pratade om ditten och datten och det var trevligt. Gillar itne att hon ska flytta när hon slutat 3an. Kommer bli drygt att inte ha henne inärheten. Men nu ska jag inte deppa ihop. Ska fortsätta med romananalysen, som jag kommit en bit med, och också försöka få någno ordning på mitt rum. Får panik direkt jag ser det och jag vistas i rummet nu. Har inte panik, men känner hur det drar i ryggmärgen. Obehagligt.

En annan obehaglig grej är att jag har utvecklingssamtal imorgon. Hatar samtalen. Det värsta är att jag måste sitta och prata med min mamma om saker som egentligen inte rör henne. Det är mitt liv.

Kommentarer
Postat av: edit

jag är halvklar med alla uppsats grejer. Eller fjärdedels klar.



Nästa vecka tycker jag vi kan strunta lite mer i skolan och utnyttja vår fritid på eftermiddagarna till roliga saker.

2008-11-19 @ 12:45:37
URL: http://sweatandmoan.blogg.se/
Postat av: Pawo

saltkråkan är underbar!



och fixa ditt rum snarast, det gör så sjukt stor skillnad att trivas i sitt rum. jag talar utav erfarenhet osv



och det kommer säkert gå bra på samtalet!

2008-11-19 @ 17:30:47
URL: http://blackplant.blogg.se/
Postat av: ylva

vart tänker hon flytta?

2008-11-20 @ 19:14:48
URL: http://ylva.doggyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0