min längtan är äkta

Har fortsatt med projektarbetet i skolan idag. Gick väl helt okej. Hade matteprov som också gick helt okej. Efter skolan gick jag och Lina till kyrkan och pratade emd en präst och med en kristen kvinna. Trodde det skulle ta cirka 15 minuter eller en halvtimme, men det tog en timme. Det var inte roligt, men jag hade ju inte jättetråkigt. Var lite hungrig dock och var rädd att min mage skulle kurra. För när den kurrar låter den jättehögt och den kurrar typ hela tiden. Inte bra.

Träffade Ullis och Ulrika och vi tog bussen till Edit. Blev först lite problem, för vi visste inte om det var 701an eller 702an, men vi ringde Edit när vi var på bussen och hon sa att vi tagit rätt. Vi kom fram och letade oss till rätt hus. Enkelt att hitta. Kom hem till edits nya hus som var fint och där var också Carl och Sean. Vi fikade. Edit hade bakat brownies. de var grymt goda. Sean, Carl och Edit hade precis innan vi kom bakat snopp-pepparkakor. Smakade mums det med, men browniesarna var godast. Sedan pratade vi och skrattade och hade kul. Var skönt att umgås tillsamans på samma gång igen. Var längesen liksom.

Imorgon är varken Edit eller Ellinor i skolan. Kanske blir ensamt, men jag hoppas jag får det okej ändå. Har ju projekt och ingen av dem är i min grupp så det ska nog gå bra. Ska hem till pappa imorgon också och jag stannar där över helgen. Ska leka med favorit-Magnus.

Kommentarer
Postat av: edit

ha det underbart. jag ska försöka med det jag iaf. skolan blir nog fint utan mig. kul idag. puss

2008-11-27 @ 22:53:48
URL: http://sweatandmoan.blogg.se/
Postat av: Pawo

min mage gör också så, det är hemskt.

och snopp-pepparkakor? ahahah

2008-11-30 @ 18:14:06
URL: http://blackplant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0