jag har ingenting av värde

Fredagen var väldigt slapp. Hade idrott och sedan hade jag i princip slutat. Skickade in min engelskauppsats och var klar. Klockan var runt tolv då. Ellinor och jag drog ner på stan där vi trallade runt lite. Gick tillbaka till skolan och spelade lite. Hon vann varenda gång. Väntade vid skolan på att Johanna skulle komma. Hon kom vid tjugo över tre och innan hon kom hann jag träffa Sebastian en sväng också. Var med Johanna i ngåra timmar sedan drog vi båda hem. På kvällen kom Edit och Ullis hem till mig. Vi kollade igenom ksolkatalogen och såg på tv. Mycket trevlig kväll.

Igår åkte jag till IKEA med mamma. Var ganska drygt, men har hittat möbler nu. Vi möblerade om idag. Ser helt okej ut. Det får liksom duga.

Har projekt i 3 veckor i skolan från och med imorgon. Får se om det blir roligt eller inte. Hoppas på det bästa.

Kommentarer
Postat av: edit

fredagkvällen var jättebra.



jag får komma och kika på ditt rum någon dag, och du får kika mitt hus.

2008-11-23 @ 20:09:07
URL: http://sweatandmoan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0