jag är en vampyr, jag suger och spyr

Igår var det halloween. Jag och Edit klädde ut oss och gick till Sebbe. Där var många människor och vi åt tacos tillsammans. Det var gott. Sebbe klädde ut sig och han, jag och Edit gick ut. Vi gick in igen efter kanske 10 minuter. Under kvällen såg vi på film, pratade med Hoforsare i mobil, härjade och tog det lugnt. Det var en bra kväll, även om jag lätt blir nere av serious talk.

När jag kom hem åt jag godis och satt vi datorn. Sms'ade med Ylva och hon pratade om kiss. Jag skrattade, men kände en viss medkänsla. Somnade lite efter fyra.

Idag ska jag måla mitt rum. Det är min dagsplan. Hoppas på att göra något lagomt kul ikväll, men får se vad som händer. Sitter just nu i mitt tillfälliga rum och lyssnar på Justice, MGMT och Daft Punk. Det borde ni också göra. Alltså komma hit och lyssna på musik med mig och sedan dansa. Jag vill spela in en musikvideo. Har bara tre, varav 2 är på mig och Moa och en är på mig, Ylva, Julia, Iara och Matilda. Alla tre är fina på olika vis, men jag vill ha fler. Dansa med mig för fan.


Svampbob Fyrkant, Sebastian och jag (Emma).

Kommentarer
Postat av: ylva

saknar dig. alltså vi måste prata mer om kiss. det är roligt. gillar när du har roligt.



vi får lätt spela in en musikvideo

2008-11-02 @ 15:37:23
URL: http://americankids.webblogg.se/
Postat av: ylva

komme rkommentarerna med eller måste du godkänna först? min försvann och jag fick ingen skylt som sa vart den tog vägen

2008-11-02 @ 15:38:11
URL: http://americankids.webblogg.se/
Postat av: Pawo

fina bilder! haha

2008-11-04 @ 19:51:22
URL: http://blackplant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0