du är min hjälte för du vågar vara rak

Vaknade upp med jättedåligt humör. Tog på mig byxor. Hatar att använda byxor, så jeansen förstörde i princip min dag. Hatar när det sitter så tajt för då känner jag mig inte fri. Så obehagligt.

Hade lektioner. Blev sur på Andreas på historian för han sa emot sig själv och vägrade ha fel även fast han hade det, och det var drygt. Blev tillslut klara med uppgiften och skickade in den.
På håltimmen gick jag och Edit till Falu Fri och hälsade på Ulrika. Fick träffa några av hennes vänner också. Den omtalade Martin, Emma som vi redan träffat förut och Tor som vi också träffat fast utan Ulrika. Var en trevlig liten stund. På vägen tillbaka till skolan köpte jag en chailatte och sen gick vi till NTI för vi skulle ha bild där. Satt och pratade hela lektionen och tokade runt och var sociala. Pratade med flera och de var lagomt trevliga.

När vi slutat såg vi Simon O och Sebbe sitta vid fiket utanför. Satte oss där. En Adam var där också. Satte mig där en stund. Edit gick och Simon A och Victor kom istället. Satt och pratade en stund. Var mycket trevligt. Sen gick jag och Sebbe hem. Vi bor nära varandra så vi brukar ta sällskap. Nu ska jag plugga till Datakunskapsprovet som jag har imorgon. Kommer gå dåligt, så vet inte om jag orkar plugga särskilt mycket. Vi får se hur det går. Orkar inte bry mig. Jag är lat.

Kommentarer
Postat av: ylva

lycka till :*

2008-11-10 @ 22:49:38
URL: http://ylva.doggyblogg.se
Postat av: M

åh jag trodde att jag var den enda som hatade att ha byxor! :o vi borde starta klubb!!!!! Iaf jag har varit dålig på att kommentera och svara på kommentarer, förlåt! Du är fin och jag saknar dig

2008-11-11 @ 23:42:21
URL: http://mawaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0