you're his favourite worst nightmare

Det regnade igår när jag cyklade till skolan. Det var dåligt. Hade matte. Alla har bytt platser där. Vi byter typ platser varje gång. Det är konstigt men bra. Idrotten var bra, jag var duktig. Svenskan gick bra den med. Jag dissade mina klasskamrater genom att inte följa med och gymma. Orkade inte.

På kvällen cyklade jag och Eddi Peddi hem till Seani Påni. Vi hittade först inte rätt hus, men sedan hittade vi. Det var lite läskigt att plinga på, ifall det var fel hus. Men det var rätt hus och det var roligt. Seani har värsta coola gubbarna på sitt rum. Det är tufft. Vi fick mat och hans daddlar var roliga. "Ni kan ha på er täcket, men händerna ovanför täcket". Det var fett kul. Vi fick tacos till mat. Med allt det vanliga plus bacon. Det var coolt det också. Allt i Pånis hus är coolt. Vi såg på två filmer; See no Evil och Appolicty bla bla bla. Jag vet inte vad den hette, men båda var bra. Jag var halvt osocial för jag skickade sms, eller mer åt det hållet att jag fick sms som jag svarade på, och sedan kunde jag inte sluta. Men det var kul.

Peddi och jag kittlade Påni. Det var roligt. För han blev galen. Han skrattade. Han råkade sparka Peddi i ansiktet. Det var jätteroligt. Men vi var hos Seani länge, och dit ska vi igen. Sedan cyklade vi därifrån.

Det var mörkt ute. Vi cyklade in på någons tomt, två gånget. Och jag vet inte riktigt, men vi hittade inte. Vi skulle till en lekplats och träffa Biggan. Till slut efter lite hjälp kom vi fram rätt. Vi satte oss i en rund boll och det var jätteläskigt. Det lät som om det gick någon utanför den. Men efter ett tag gick vi ut därifrån (biggan först såklart), och det var ingen där ute. Vi cyklade in till stan och sedan till Kålgårn tror jag. Sedan tillbaka. En polisbil, två poliser, pratade med oss. Peddi och jag hade mössor på oss. Det var jättekallt. Så vi åkte hem till oss själva på natten. Jag somnade. Kvällen var bäst med mina bebisar.

Idag är det för kallt för att bada. Det är tråkigt. Jag ska plugga idag. Ska sätta igång snart. Jag har Plutten i mitt knä. Han är gosig och sötast.

Dagens låt: D Is For Dangerous - Arctic Monkeys


Kommentarer
Postat av: PEDDDDOOOOOOOOOOOOO

emma du är bäst. du kommer ihåg alla roliga detaljer!

2008-05-17 @ 14:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0