you say the strangest things

Jag dog inte. Jag klarade av simningen, och det gick skitbra. Jag är helt okej på att simma. Jag var varken bäst eller sämst. Jag var medel. Ganska snabb. Duktig och allt det där. Jag klarade allt jag behövde klara, med eller utan kläder. Känns bra.

Provet i matte vi hade idag känns halvt bra. Kan säkert ha gått jättedåligt. Det är nog lite mitt i mellan.

Åkte till Borlänge med mamma. Vi gick på Kupolen. Letade efter någon klänning som jag kan ha på vårfesten. Hittade ingen. Köpte därimot (jag vet inte hur det stavas) hängselskjorts och vanliga skjorts. Vi köpte marmelad också. Och nu ska jag hitta på en inledning. Läxa tills imorgon. Det kommer bli dåligt. Alla mina grejer jag gör på svenskan blir dåliga.

Dagens låt: Someday - The Strokes

Kommentarer
Postat av: PEDDDDOOOOOOOOOOOOO

jag vill med ha hängsel shorts ::(((((

hoppas dina var fina :D

2008-05-06 @ 22:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0