won't you come on over

Jag har fått en balklänning nu. Den är helt okej. Jag har köpt lite kläder också. Mina pengar försvinner fort. Jag har fått en ny mobil. En Sony Ericsson. Den duger. Men jag får inte in någon låt på den. Behöver minneskort eller något. Orka det. Mobilen duger iallafall.

Imorn ska jag och Peddilito se på film hos Sean med Sean. Det blir kul. Har aldrig varit hos Seani Påni förut. Och på lördag ska vi antagligen bada, trots att det är iskallt i vattnet och ovanför vattnet ( i luften). Kul grej.

Jag har mycket att plugga till. Men jag orkar inte. Plugg är drygt och tråkigt. Jag och Eddi Spagetti bakade bullar idag, som blev goda.

Dagens låt: Sofa Song - The Kooks

Kommentarer
Postat av: iara

det är bra att du har en mobil. för då kan du få en massa tragiska sms från mig lixxx

2008-05-17 @ 08:51:18
URL: http://geldof.blogg.se
Postat av: Emma

men du har inte comviq? eller har du det. jag vill skicka sms gratis till dig. när jag laddar kortet får du sms iallafall. :)

2008-05-17 @ 13:07:21
URL: http://musicmarch.blogg.se
Postat av: moa

sofa song is the shit

2008-06-18 @ 12:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0