when you hold me in your arms so tight

Skolan var knäpp idag. Jag cyklade dit till tio, men jag hade ingen lektion. Alla barn och lärare var ute på skolgården och såg vilsna ut. Där inne var det dåsig luft. Man fick huvudvärk, men rektorn sa att vi skulle gå i skolan. Det var cp alltihop. Media kom dit; tv, tidningar och radio. Det var konstigt bara.

Efter allt knäppt cyklade vi till Gullnäsgården. Jag, Edit, Ullis, Carl och Johanna alltså. Vi satt på bryggan. Sedan kom Simon, Sebbe, Matte och Ubbis. Vi badade och simmade ut till flytbryggan och härjade runt på den. Det var roligt, men också läskigt. Simon nummer 2 kom sedan också. Vi badade två gånger. Sedan cykade vi hem.

Ska ha kul med Edit och Ellen och fler ikväll tror jag. Anders föräldrar kommer hit också och jag ser ut som en galen huligan. De kommer bli rädda för mig, men de är snälla iallafall.


Kommentarer
Postat av: iara

inte så att det har något med det helam att göra men vi ses om två veckor babe!!!!!!!

2008-05-31 @ 11:43:02
URL: http://matzicrew.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0