we named our soldiers after you

Peddi och Pullrika kom till mig igår kväll. Vi såg på Bend it like Beckham. Det var kul. Tv'n var röd och randig. Ett tag såg vi ingenting. Det var knäppt. "I don't want you to run around half naked infront of men".

Det var sms pågång lite här och var också. Hitta Nemo såg vi på. Sjukt kul film. Jag älskar Doris och Brus. Kvällen var rolig. Jag skrattade. Skratt är alltid bra. Och idag tänkte jag plugga. Men jag orkade inte. Jag låg abra i sängen och tänkte konstigt. Min hjärna är alltid jättekonstig när jag är trött och halvsover. Men nu har jag pluggat lite. Ska plugga mer och sedan kanske ha party.

Dagens låt: Ask Me Anything - The Strokes

Kommentarer
Postat av: PEDDDDOOOOOOOOOOOOO

party

2008-05-18 @ 16:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0