we don't even listen to them anymore

Var hos pappa i helgen. Lekte med Magnus, var med Moa, hade det roligt. Jag gillar att det är varmt och soligt ute nu för tiden. Dock var det kallt idag, och det ska bli kallare. Jag köper upp alla mina pengar. Köper kläder hit och dit. Det är dåligt. Jag behöver pengar till sommaren. Alla resor som jag måste betala. Nu ska jag sluta köpa saker. Men jag måste. Jag blir glad av att köpa kläder.

Jag badade för första gången iår igår. Eller jag har doppat benen förut och badat i badhus. Men nu doppade jag mig i en sjö. Det var lite kallt men roligt. Badade med Edit, Jimmy och Jakob. Vi cyklade. Jag var sämst på att cykla. Men det gjorde ingenting.

Dagens låt: Oh, Sweetheart - Shout Out Louds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0