this is how it feels to be special

Härj hos Pedd igår. Vi cyklade, såg på cabaré-filmen och skrattade. Det var roligt. Somnade sent. (Sov hos Pedd). Vaknade halv sex och gick upp och cyklade hem till mig. Jag åt frukost, sedan råkade jag somna. Så jag sov till sju. Då sprang jag in i duschen och fixade sedan till mig. Hann kolla igenom mina papper en gång en snabbis. Kom till skolan och gjorde prov där. No-prov. Var stressad och jag glömde bort saker och ting. Men provet gick väl helt okej. Jag ska ha prov imorn med, fast då i So. Skolan har ju varit helt okej idag. Helt okej raster, och matten var bra för jag och Pedd var bäst i gruppen. Och jag ska pussa lill-Wille imorn om jag orkar.

Dagens låt: Nixon - Tiger Lou


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0