råttsvans

Kul rast idag, lunchrast. Först kom en pojke. Box-pojken. Tog ett tag. Fick lov att få honom att tappa skärpet för att få box. Sedan lilla Wille tror jag han heter. Han kom springande mot mig och jag sa "Kraaaaaaaam" och sträckte ut armarna. Han pep till. Och sedan den coola pojken på toaletten. Jag gick in till honom. Han blev skraj. Fett kul. Jag och Pedd är nog roligast. Det är vi lätt.

Påni har klippt sig. Det är gulligt Dagen har varit helt okej. Pluggade No, läste svenska, sms'ade, dansade på gympan (jag var bra yo), och sedan engelska test. Fick sluta tidigt. En timma tidigare ungefär. Ska plugga snart, det blir tråkigt. Ikväll ska jag till Pedd och slagga där. Vi ska ha partaj innan.

Kommentarer
Postat av: iara

du är alltid bra, yo

2008-05-20 @ 18:41:45
URL: http://geldof.blogg.se
Postat av: iara

du är alltid bra, yo

2008-05-20 @ 18:42:21
URL: http://geldof.blogg.se
Postat av: PEDDDDOOOOOOOOOOOOO

jag såg inte påni, och vi är fan så jävla coola

2008-05-20 @ 21:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0