let us die young or let us live forever

Valborg igår. Först skola som vanligt. Fick sluta en timme tidigare. Vid sex på kvällen gick jag till Edit. Och vi och Sean och Jakob cyklade till Ullis. Carl kom. Vi åt mat och hoppade studsmatte. Vi åkte cykel till Gruvan. Där var Ulrika. Vi drog till Västra. Skateplanen. Där var det pojkar. Roligt. Åkte hem till Ullis och var sedan i hennes park. Adde, Erik och Jonte kom. Det var trevligt. Jag gungade. Det var så roligt. Jag hade inte gungat på jättelänge. Jag älskar att gunga. Gungor är bra. Hela kvällen/ natten var kul iallafall.

Idag gick jag upp halv ett tror jag. Två timmar senare gick jag och Edit till Sebbe. Där var det LAN-pojkar. Vi spelade cs med dem. Vi var bra. Fast de dödade oss hela tiden. Lite roligt var det. Vi gick till Ullis och åt glass och pratade. Det var kul. Sedan gick jag hem. Kom hem drygt kvart i åtta. Och jag och Edit har bestämt att vi ska gå upp klockan 5 imorn. Och sedan ska vi vara uppe ett helt dygn. Jag kommer lätt klara med. Men Edit kanske somnar. vad vet jag. Men ey, det kommer bli kul. Jag ska plugga imorn ju. Mamma har städat mitt rum. Eller dammsugit. Jag är trött.

Dagens låt: Forever Young - Alphaville

Kommentarer
Postat av: iara

jag har aldrig spelat cs :((((((((((( måste LÄTT göra det någon gång.

2008-05-02 @ 19:26:30
URL: http://geldof.blogg.se
Postat av: Emma

ja fan, spela. det är inte jätteroligt, men helt okej. man får ju döda!

2008-05-03 @ 16:20:24
URL: http://musicmarch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0