last thing that they want is for the feeling to end

Igår gick jag upp 05:00 på morgonen. Det var coolt. Jag läste ut en bok. Jag vilade med öppna ögon = jag sov inte. Jag härjade hela morgonen ensam i mitt rum. jag var trött men jag gillade det. Efter lunch-tiden gick jag till Edit. Vi handlade godis på Hemköp och hyrde tre filmer. Vi såg på Fråga Olle och härjade i lägenheten. Sedan kom Carl, Ulrika och tillsist Ullis. Vi såg på två filmer: Det och Lucky Chucky någonting. Det var roligt iallafall. Vi spelade spel och åt godis och pringles. Ulrika åkte hem. Sedan åkte Carl hem. Och sist åkte Ullis hem. Runt tolv gick jag och Edit hem till Sebbe. Där var det LAN. Tufft. Sebbe, Snutten, Simon och Kissekatten var där. Vi fick spela och vi var bra. Fast vi pratade mest och vi höll på att somna. Men vi var där till 04:55 på morgonen (idag). Då gick vi hem. Och jag kom hem drygt 05:01 kanske. Det var härligt iallafall. Jag var inte ett dugg trött, men jag gick och la mig. Och jag somnade på en gång.

Idag gick jag upp 13:30. Vaknade vid 09:50, men somnade om. Det var skönt att somna. Ikväll ska jag se på film igen. The Grudge ska vi se då. Och min mamma har gäster här. Det är trevligt. 

Dagens låt:  This House Is A Circus - Arctic Monkeys

Kommentarer
Postat av: PEDDDDOOOOOOOOOOOOO

det var ett bra dygn!

2008-05-03 @ 17:16:51
Postat av: iara

du är sjuk kvinna. jag orkar knappt vara uppe i fyra timmar. du är alltså sjuk. men jag gillar dig ändå :*

2008-05-03 @ 19:40:08
URL: http://geldof.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0