it aint easy when something good comes till an end

Vaknade och trodde att mitt uppdrag var att stänga av min mobiltelefon. Jag lyckades med det så kallade uppdraget och somnade om. Vaknade cirka 45 minuter senare och insåg att jag försovit mig. Men jag hann till skolan. Det gjorde jag.

Skolan flöt på som vanligt. Äcklig mat (det är det på alla måndagar nu för tiden). Hade Nationellt prov i engelska, det muntliga. Vet inte hur det gick. G blir det. Om det blir mer vet jag inte. Det är så svårt att säga. Matten gjorde jag i princip ingenting alls på. Fördjupningar är dryga. Och på SO:n tog jag reda på lite fakta om Humanism. Och på tal om SO blev mitt arbte klart igår. Det blev skitdåligt med klart. Och idag fick jag reda på att det skulle in på fredag, men skit samma. Arbetet får vara som det är.

Simning imorn. Känns drygt. Kläder på och uta kläder. Bara drygt. Simma är inte ens roligt. Nej. Det där kommer inte alls bli kul. Jag tar det lugnt.

Dagens låt: Still around - Shotgun Crackers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0