falu kalaset

Ibland suger jag på att blogga. Som nu till exempel. Jag ska försöka minnas vad som har hänt. För jag vill minnas allt.

I torsdags hade jag So-prov. Det gick inte alls så bra. Efter det spelade min klass baseball mot 9C, och vi vann. Min klass är grym ibland. På eftermiddagen såg jag Albin. Det var skrattigt. Sedan åkte jag hem till pappa. Lekte med Magnus och hade kul.

I fredags åkte jag till Falun. Carl kom på bussen, det var skoj. Sedan var det skola, hade bara 2 lektioner. Både matten och idrotten var mycket okej. På kvällen var jag med Pedd, Carl, Ullis och flera andra lite blandat sådär. Vi såg en snutt på Straight Jacket, vi åkte karuseller. Frisbyn var läskig. Jag fattar inte, jag blir alltid rädd när jag åker karusell på tivolin, men på nöjesfält (Liseberg typ), då är jag inte alls lika rädd. Eller jo, jag är livrädd för Uppswinget eller vad den nu heter och Fritt Fall och sådant. Men men. Vi härjade loss till E.M.D, fett kul. Och vi fick se Alcazar. Det var grymt härj. Gillade det.

Igår såg jag Nordman med Edit och Ellen. Mycket roligt. Och vi träffade folk. Och vi såg Ebba Gold. Det var härj hela kvällen och jag gillade det. Karusellen med Carl var bland det roligaste. Kunde inte sluta skratta. Carl lät så roligt att jag inte visste vad jag skulle ta mig till. Jag kved mig av skratt. Carl är bäst. Vi gick under samma tröja ett tag. Vi åt pommes frites på Mc'Donalds. Vi var jag, Edit, Ellen, Carl och Biggan. Vi åkte mer karusell. Härj. Sedan gick Ellan, Edit och jag hem till mig. Vi åt upp mina muffins och såg på cabaré-filmen. Sedan gick vi ut till studsmattan och sov. Vi var där ute i 2 timmar. Sedan var klockan halv sex, morgon. Vi gick upp, eller in. Satte på en film. Jag gick in i mitt rum och sov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0