and I wish I could fly out of here

Såg på The Grudge med Eddi Spaghetti och Seani Påni igår. Det var kul. Inte jätteläskigt, bara lite. ganska läskigt var det. Fast jag märkte inte av det för då började vi prata istället. Vi bildade The Lords of the red ring - klubben. tror den fick heta så. Vi ser på läskiga filmer. Vi väntar på att ringen ska bli röd. Det är riktig horror det.

Idag gick jag upp senare än vad jag räknat med. Men det gjorde inget. Jag har börjat på mitt Bolivia-arbete. Det ska vara inne imornbitti. Det suger, för jag har knappt kommit igång. Jag får sitta uppe hela natten och jag hatar det. Så jävla cp. Jag blir galen på mig själv och min So lärare.

Jag har i vilket fall som helst fått kläder av mammas vän. vissa kläder var fina, vissa helt okej andra inte lika fina. Hanna ska få de som är inte lika fina. Om hon inte vill ha dem kan jag ta tillbaka dem, men hon vill nog ha allt. Kanske, kanske inte. Men nu så, NU ska jag plugga och explodera och dö.

Dagens låt: Out of this town - Broder Daniel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0