the advance did break him

I helgen har jag varit hos pappa. Har varit helt okej. Mördarn var där. Han jamade hela tiden och han sov inne hos mig båda nätterna. Första natten blev sömnlös, men den andra gick bra tack vare öronproppar. Det är synd om kissen. Jag har lekt med Magnus. Han har visat mig hur man viker handdukar och filtar. Han är proffs på det.

Jag åkte till Falun idag med en mellanlandning i Borlänge. I Borlänge gick jag runt på Kupolen i cirka 45 minuter. Jag köpte en present till Daniel. Jag såg Gustaf sitta på en stol och läsa en tidning utanför Kompis.
Jag köpte ett par byxor till mig själv med. Får se om jag använder dem någon gång eller ej. Det gör jag nog.

Idag ska jag dammsuga mitt rum med. mamma och Anders tjatar som fan. Det första de sa när jag kom hem var: "Vi var inne i ditt rum idag. Det är dammigt. Du får damssuga nu, idag. Hör du det?"  Jag ska dammsuga. Det ska jag. Men jag hatar när folk tjatar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0