set the night on fire

Min dator har blivit förstörd. Den går inte att få igång. Nu sitter jag vid en dator som är allas. Eller, den är mest Anders och mammas. Det finns inga högtalare till datorn. Jag kan alltså inte lyssna på musik på den. Känns lite tråkigt. (Okej, mycket mycket tråkigt.) Och mina skolarbeten ligger på min dator. Den som inte går att få igång. Anders får fixa det snart. Plus att alla mina bilder som jag inte vill ska försvinna med ligger där.

Igår såg jag, Edit, Sean och Jakob på Saw 2 och 3. Det var äckligt och läskigt. Usch. Men vi ska se på 4: an snart med. Det blir minsann roligt det!

I morse drogs min rullgardin upp med ett ryck klockan fem. Helt av sig själv. Jag blev livrädd. Och jag låg och glodde på den i två timmar. Var lite paranoid. Jag vågade inte gå och dra ner den igen. Ifall att jag skulle dö då. Jag är konstig när jag inte är klarvaken. Jag förstår inte hur jag tänker. Och om jag tänker överhuvudtaget.

Dagens låt: Time for heroes - The Libertines

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0