nobody's waiting for me

Innan SO:n var det brandlarm. inte en övning. Det tjöt som fan. Var första gången som jag varit med om det, på Västra alltså. Det var intressant. Vi fick gå till grusplanen och stå där ett tag. Sedan fick vi gå in igen.

Hade konditionstest på idrotten idag. Det var drygt. Först gjorde vi så många sit-ups som vi kunde på en minut. Sedan hoppade vi så många hopp med hopprep som vi kunde. Därefter körde vi beep-testet. Jag slog det förra resultatet jag hade iallafall. Jag antar att jag får vara nöjd. Jag är trött nu, även fast det var några timmar sedan jag hade gymnastik.

Efter skolan var det manusmöte. Var helt okej. Det är väl ganska kul trots allt.
Jag får börja tänka att det är skit samma att jag inte kan åka till Stockholm på fredagen. Cabarén blir nog rolig. Om det inte blir roligt är det så.

Föressten håller jag på att städa mitt rum. Det går sådär. Jag orkar inte riktigt ta itu med städningen på riktigt.

Dagens låt: On the other side - The Strokes


Kommentarer
Postat av: iara

det är bra att cabarén blir bra. men jag kommer sakna dig på håkan.det kommer jag

2008-03-13 @ 22:04:22
URL: http://geldof.blogg.se
Postat av: julia

hatar brandlarm när det är kallt och äckligt

2008-03-14 @ 22:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0