let it be

Dagen började med att en fluga flög ner i min frukost. Jag kastade min frukost.

Sedan skola. Jag och Ulrika kopplade ihop elkopplingar och vi var bra. Svenskan gjorde jag ingenting på. Vi ska skriva noveller. Men jag har ingen idé om vad min novell ska handla om. Matematiken gick bra som vanligt.
På bilden målade jag med händerna. Det var roligt. På engelskan gjorde jag inte det jag skulle. Jag gör klart allt hemma. Blir enklast så. Istället var jag med och lekte Hänga gubbe. Jag gissade bara och jag gissade ofta rätt. Jesper knuffade på mig. Jag gav honom en smäll på kinden. Jag vet inte varför. Plötsligt var det gjort. Men det var inte jag. Jag slår inte folk med flit. Men det var inte en sådan stor grej. Kunde ha varit värre. Det har varit värre.

Här hemma har jag haft det roligt iallafall.

Dagens låt: Let it be - The Beatles

Kommentarer
Postat av: iara

HAHAH. fan vad jag skrattade åt det där med flugan. fan vad min humor är tvivelaktig alltså.

2008-03-20 @ 11:28:25
URL: http://geldof.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0