jag får panik av dina tårar

Det är lov. Imorgon har jag också lov. Men på tisdag då är det cabaré. Det är fortfarande lov, men jag måste spendera mitt lov i skolan. Från klockan 10:00 till 16:00. Skit drygt. Fast jag står nog ut.

Jag ska sätta igång med mina arbeten. Lär göra klart hemkunskapsarbetet. Sedan Håkan Hellström grejen på engelska, komma på en händelse till en svensk novell jag ska skriva och sedan läsa klart min bok. Efter att jag läst ut boken ska jag fixa en muntlig recension som jag ska redovisa inför min klass på onsdagen efter lovet.
Vilket jävla lov det kommer bli. Tråkigt lov. Jag kunde ha haft roligt om det inte vore för jag vet inte vad.

Dagens låt: Generation ex - kent


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0