it's in your mind

Igår sprang jag en vända med mamma. Gick skitbra. Springandet bara flöt på. Kändes skönt. Det var frisk luft, men lite småkallt. Det var vår. Jag gillade det. Men i morse. Då snöade det. Humöret skönk en aning. Hela skoldagen har varit ganska nere. En obetydlig dag. En tråkig dag. Men, fram mot eftermiddagen var det vår igen. Jag gillade det.

Det är meningen att jag ska plugga nu. Men jag orkar inte riktigt. Det är tråkigt och jag gillar inte spanska.
Känns som om veckan kommer bli trög. Hoppas det känns fel. På torsdag ska vi i vilket fall som helst leka lite på eftermiddagen. Måla ägg, rulla ägg och kasta ägg. Och sedan den traditionella tipspromenaden som alla skolor har. Kan bli roligt.

Min mamma ska beställa tågbiljett åt mig. Jag drar till Stockholm i juni. Känns bra. Riktigt, riktigt bra.

Dagens låt: Santa Monica Bay - Johnossi

Kommentarer
Postat av: iara

det kommer bli bra. riktigt jävla skit bra.

2008-03-20 @ 11:27:52
URL: http://geldof.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0