hela världen är så underbar

Jag vaknade med feber och snor. Tog en panodil och begav mig till skolan. Var tvungen att gå dit, pågrund av cabarén. Jag kunde ha stannat hemma. Gjorde ändå inget jätteviktigt idag. Inte innan lunch iallafall. Imorn får jag börja senare. Kvart över tolv. Känns ju bra. Lite iallafall.

Det är våffeldagen idag. Jag ska äta någon våffla. Mamma ska snart fixa. Våfflor är gott. Men inte jättenyttigt. Efter lovet ska jag bli nyttigare. Jag ska sluta äta godis. Det enda i godisväg som jag kommer att äta är glass. För glass är gott och mycket roligare. Jag ska annars satsa på frukt och grönsaker.

Dagens låt: Jag är en vampyr - Markus Krunegård


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0