don't look back into the sun

Lödde klart mitt träspel på NO:n. Skrev klart novellen på svenskan. Gjorde matteprov på matten. Jag har gjort minst ett fel. Jag glömde att skriva omkretsen på en uppgift där man skulle räkna ut omkretsen.
Bilden var en rolig lektion. Jag fick lortiga händer. Det var roligt att kladda med bilder.
Engelskan går fint.

När jag kom hem såg jag på tv, sedan blev jag jättetrött och sov en bit. Från fyra till halv sex ungefär. Nu är jag lite trött, men relativt pigg. Ganska dåligt.
Ska plugga spanska senare ikväll. Klockan nio ska jag se Lost. Jag bara väntar på att jag en dag ska sluta se på det. Den dagen kommer nog snart.

Igår var det trevligt. Blogg skapades. Crew. Någon dag lär ju jag skriva något där.

Dagens låt: Don't look back into the sun - The Libertines

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0