didn't get to bed last night

Sista lediga dagen på lovet. Imorgon är det cabaré som gäller. Hela veckan. Får kanske ledigt på lördag eller söndag. Det är ju positivt, men det gör faktiskt ingen skillnad.

Jag har försökt att plugga idag. Engelska först och främst. Men det gick inte alls bra. Det är bara tråkigt och varför ska jag göra det nu? Som vanligt kommer jag vänta med allt tills den sista dagen. Jag brukar klara mig på att göra det den sista dagen, men nu kommer jag inte det. För det är alldeles för mycket som ska göras. Plus att jag inte kan sova om nätterna. Jag behöver sömn.

Dagens låt: Back in the U.S.S.R. - The Beatles


Kommentarer
Postat av: ylva/ylvis

fy fan vad het din blogg har blivit :o

2008-03-24 @ 21:42:06
Postat av: iara

håller med ylv. designen är snyggggggg.

och det är inte bra att du inte kan sova darrrling. du kan börja räkna matsar? istället för får. en mats, två mats, tre mats. det är bra. det ska jag fan försöka med själv.

2008-03-25 @ 14:55:27
URL: http://geldof.blogg.se
Postat av: ylva

femmats! emmats!

2008-03-25 @ 17:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0