varje moln är trasigt

Kan börja med att sammanfatta helgen; bad. Jag har badat varje dag. Mest vid Gullnäs på flytbryggan med olika. Pedd alltid. Mycket roligt. Under fredag kväll tror jag det var, cyklade vi med Sean till Roxnäs. Skrattade på asfalten. Spelade sedan fotboll med Bosse B och hans pojkar. Såg på porr genom ett fönster. På lördagen såg vi på två filmer bland annat. Igår hade jag i färg i Alexs hår. De är hälften lilagrått och hälften typ lilarosa. Finare än vad jag trodde att det skulle bli iallafall. Pedd och jag cyklade igår. Kul var det.

Idag har dagen var bra till en början. Fick bra betyg på SO-grejer jag gjort, (okej 2 st). Men jag trodde jag skulle få mellan G och Vg på dem, men inte då. Här blev det bättre = glad emma. Matten förstod jag. Spanskan var helt okej. Engelskan hatar jag som alltid. Gick inte så bra på Nationella proven, eller helt okej. Jag är nöjd. Men jag suger. Fast jag ska vara nöjd. Hemkunskapsarbetet gick ju bra iallafall.

Nu på söndag ska vi sova på skolgården. Jag ska iallafall göra det. Kommer att bli skoj.
Och bara så att jag inte glömmer av det; jag har börjat flagna mycket på ryggen nu.

Dagens låt: Försent för Edelweiss - Håkan Hellström

Kommentarer
Postat av: PEDDDDOOOOOOOOOOOOO

jag ska med sova på skolgården med dig

2008-06-02 @ 20:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0