midsommar

Det var midsommarafton igår. Jag cyklade hem till Sean, och jag hittade galant! Ulrika kom hem till Sean. Vi åt mat. Hans familj är kul. Vi fick goda jordgubbar med vit choklad och tårta. Sean fyllde ju år igår. 15 år. Stor pojke. Sean är bra. Kvällen var kul, men jag var lite off. Men hur som helst är påni bäst. Det var kul.

Idag ska jag städa och sådär. Kalasfolket kommer ju snart. Redan på tisdag är Ylviz här. Partaj! Jag ska iallafall få ordning i mitt rum och dammsuga lite. Kommer kanske bli tråkigt, men kan bli kul med. Jag hoppas att jag träffar Carl imorn. Jag saknar Carli Banani.

Kommentarer
Postat av: iara

åh, fan vad jag längtar tills på onsdag!

2008-06-23 @ 15:17:07
URL: http://geldof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0