do you wanna make love to me

Nu har jag haft min sista No-lektion, sista svenska-lektion och sista bild-lektion på Västra. Det tror jag iallafall. Det känns bra. Har även haft den sista engelska-lektionen som vi ska jobba på, och samma med matten. På måndag ska vi leka. Imorn är det sista So-lektionen då vi ska arbeta. Får reda på slutbetyget då med tror jag. Jag sänkte mig i engelska men det gör ingenting. Det var väntat och jag är glad ändå. Är ju sommarlov snart och 5 poäng hit och dit gör nog inte så mycket. Jag kommer nog in på skolan ändå, om den öppnar. Jag har inte gjort någonting annat än att vara i skolan idag. Inte så kul, men ska härja på studsmattan med Daniel snart.

Dagens låt: Do you wanna - The Kooks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0