waiting for the hint of a spark

Var på stan idag med mamma. Hon köpte cirka 10 klädesplagg åt mig. De var billiga, på rea, men fina, så jag blev glad. Hon ville trösta mig. Men jag ska minsann klara att gå på wow. Det är det enda som gäller just nu. Jag måste få gå på fredag iallafall, den är viktigast. Fan vad mycket pengar jag förlorar på det här. Jag kan inte beställa någon biljett ner till Gbg förrän jag är frisk, om jag blir det. Det kommer bli jättedyrt och jag kommer få stå upp hela resan för platsbiljetterna kommer att vara uppbokade. Orka. Jag borde gå ner dit, i smyg. Fast det känns drygt det med så nej. Jag har noll slantar på min mobil och imorn går kompis ut, så då kan jag inte sms'a någon alls. Jag har inte råd att fylla på den förrän senare heller. Tänkte sörja lite mer ikväll över Emmaboda och Way out west, men är lite glad över kläderna. Fast wow, fan, jag måste dit. Jag klarar inte av mig själv annars. Jag klarar inte av någon. Jävla emo jag är.

Dagens låt: I will follow you into the dark - Death cab for cutie

Kommentarer
Postat av: ylva

du måste till wow. jag behöver dig här hos mig.

2008-07-28 @ 18:40:57
URL: http://nakenylva.blogg.se/
Postat av: Emma

jag ska komma. jag ska. måste.

2008-07-31 @ 13:32:22
URL: http://musicmarch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0