songbird

Har bakat en kladdkaka. Ätit litegrann av den. Sett på tv. Ska ringa pappa. Imorgon ska jag nämligen dit, till min far. Mamma tycker jag börjar må bättre och det är dags att jag åker dit. Håller inte med om allt. Vill inte åka dit om jag är riktigt frisk, men mamma ger verkligen antydningar på att hon inte vill ha mig här längre.

Jag borde kunna åka till Göteborg, Way out west. Utan problem tycker jag. I såna fall kommer jag på torsdagen. Vill beställa biljett, men också ha större chans att vara riktigt frisk, så torsdag blir det. Passar hoppas jag?

Har nyss raderat all musik från min ipod. Ska lägga in allt igen för den var härjig och kunde inte spela något. Kommer inte bli roligt, men nu behöver jag inte jättemycket variation, så det kanske inte tar hela natten.

Kommentarer
Postat av: ylva

det passar utmärkt. då behövs inte min plan!

2008-08-01 @ 01:14:36
URL: http://nakenylva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0