sjuk kan man säga

Jag borde verkligen inte spendera tid vid datorn när min hälsa är som den är. Jag är på bättringsvägen, det är jag, men jag är inte frisk. Därimot kommer jag att bli frisk, för jag ska på Emmabodafestivalen om en vecka. Det ska bli väldigt, väldigt kul. Jag åker dit även om jag inte är helt frisk, men jag hoppas jag mår bra. Annars blir det inte lika roligt som det skulle kunna vara. Veckan efter drar jag till Göteborg, Way out west. Det blir grym, minst sagt.

Det är jävligt drygt att vara ofrisk. Har varit sjuk i 2 veckor nu. Inte en kul grej, absolut inte. Jag saknar lite människor också, men det är drygt att sakna folk så jag saknar bara några få som är värda det. Det skulle kunna vara elakt, men det är det inte. På tal om ingenting hade jag namnsdag igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0