oh what can I do

Om 6 timmar åker jag till Stockholm. Där är jag ett tag. Sedan åker jag till Tunisien. Om 10 ½ timme. Jag åker med flygplan. Jag är itne så förtjust i flygplan. Tänk om det kraschar. Jag måste bara få säga att jag älskar alla personer jag någonsin mött, förutom de jag ogillar och som gjort mig ont, inte något småtjafs utan på riktigt, men det vet ju bara de om så det är ok. Liksom, ifall jag dör. Jag vet att jag är nojig, men saker som de här måste få skrivas. Det är en bra grej det är det. En annan grej är att vi lyssnade på mycket musik i campet vi höll till i på Arvika. Eller det var inget camp utan mer tält där vi höll till. Musiken var bra. Jag minns en låt med lite gitarrkling i början. Först lite lågt, efter några sekunder, säg 20, så satte låten igång och ljudet höjdes. Gitarrerna lär mer. Jag kommer inte ihåg hur låten går, eller vad den heter, och för att vara helt ärlig hatar jag det. Jag vill verkligen lyssna på den. Men så går det när man inte är riktigt vaken. Fast jag var vaken. Bara inte nykter kan man säga. Men vill ha låten. Annars lyssnar jag på musik jag gillar och musik jag också gillar, men som påminner om Arvika och Peace & Love. Jag gillar det. Jag älskar att säga "jag gillar det" och att skriva det. Jag mår så bra då, verkligen. En sak jag inte gillar är att jag ska upp om 4 timmar. Måste duscha och packa klart. Kan bli en kul grej. Dags att sova. Älskar livet. Puss!

Arvikas låt (som jag minns och har på datorn): Dreaming of you - The Coral

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0