jag tycker du är okej

Jag skulle gärna vilja lägga upp en till video. Tre söta pojkar, kallar sig Wednesday. De framför "Det är så det ska va" i Lilla Melodifestivalen 2003. Jag gillade mest han som är kortast. Videon finns på youtube och låten på min dator. Men videon är fixad så att man inte kan lägga upp den på min blogg. Men sök och kolla, lyssna. Verkligen värt det. Låten är bra på riktigt. (Den börjar runt 2:20 i youtubeklippet, men ni kan se innan också, fat då babblar de bara). Samma år var det med två andra opjkar med en låt som hette "Data hopp". De sjöng något om att datorn blir het het het het het het och man blir fet fet fet fet fet fet. Minns den, men den finns inte på youtube och jag blir galen. Fast galen blir jag ändå. Snart varit sjuk i tre veckor, det är för jävligt. Ingen tröstar mig, bara jag själv. fast det går inte så bra som det skulle kunna gjort. Jag har inte träffat någon jag känner sedan jag vet inte när. Innan jag åkte till Arvika? Ingen skickar sms där det står att det är synd om mig. Jag kan ioförsig inte svara på något eftersom pengarna är noll och kompis har gått ut, men ändå. Jag känner mig så emotional just nu, men det får jag fan göra.

Dagens låt: Det är så det ska va - Wednesday

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0