jag är inte rik

Jag är vaken, men gick inte upp den tid som jag planerat. Jag är ganska rejält dålig på att hålla mig till mina planer. Nu berodde det på att jag somnade sent igår. Var svårt att somna, fast bättre än tidigare nätter. Var trött på morgonen och någon sprang runt på nedervåningen och jag orkar inte möta folk när jag nyss vaknat. om de inte är mina vänner, men familjemedlemmar gå

Jag har hunnit spela badminton med Daniel. Det var svettigt, men jag skrattade lite. Varför vet jag inte, men det var kul att fnissa.

Vikten minskade när jag var som sjukast. Nu börjar jag gå upp igen. Gillar det inte. Jag måste sätta igång med träning och sånt där. Mindre mat. Jag vet inte, men smalare känns det som jag måste bli. Vill det. Grejen är att det oftast inte finns någon ork till det.

Dagens låt: Trasiga skor - Lilleman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0