don't want you ever to read

Min dag har varit ungefär som alla andra dagar de tre senaste veckorna. Fast idag gick jag upp tidigare än vad jag gjorde under de två första veckorna. Mår helt okej idag, men det blir väl sämre snart. brukar vara så. Spelade badminton med Daniel vilket endast blev misslyckat. Det blåste så mycket, annars var det jättebra väder, men min dag har ändå spenderats inomhus. Jag har varit påklädd faktiskt. Inte strosat runt i pyjamas som jag gjort alla dagar förutom 5. Jag har ju hunnit vara hos pappa i 1 ½ dag med. 2 ½ dag på hela sommarlovet, jag hatar det. Jag vill vara där mycket, men inte när man är sjuk inte.

JAG MISSAR EMMABODA! JAG MISSAR WAY OUT WEST, kanske. Kanske är ett bra ord. Eller under dessa tre veckor har jag alltid tänkt att "jag är nog snart frisk", men ack så fel jag haft hela tiden. Jag kommer få vara i mitt hus här i hela mitt liv känns det som. Jag hoppas verkligen jättemycket att jag kommer ner till Göteborg. Franz Ferdinand och Bd, fan, jag vill verkligen se dem. Franz för att de är grymt bra och jävlar vilken grej. Jag dör lite när jag tänker på det. Bd för de lyssnade jag på jättemycket förut, de betydde på något vis en del då. De är den enda chansen att se dem. Jag måste få den. Jag har ju biljetten som jag inte ens betalat själv. Orka det här.

Ikväll, om en timme, ska jag se på American Pie. Ska bli kul. Ska se den ensam, jag tror inte att någon i min familj vill se den. Men det är ok. Ska försöka somna tidigare inatt. Jag har sömnproblem för jag gör ju ingenting på dagarna, men jag kan ju inte heller. Somnar efter 2 hela tiden och jag gillar det inte. Då är jag trött på morgonen och sedan somnar jag i soffan. Inte bra på något vis. FRANZ. Hjärta. Löv.

Dagens låt: Your Diary - Franz Ferdinand

franz :(

HEHHEHEHHEHEHEHHEHEHHE franz.



Ok. Det går inte att vara en Emma Eklund om jag inte får se Franz (och bd) på Way out west. Går inte. Tänk er. Nej, gör inte det. Men tänk er vad vackra Franz kommer vara. Ingen vill missa det. Ingen vill missa Göteborg heller. Göteborg är fint. Fina människor kommer vara i Gbg samtidigt som Franz.

spårvagn

Det är en spårvagn på bilden. (Uppenbart egentligen). Bilden är tagen i Göteborg av min syster. Det är även andra föremål på bilden men jag orkar inte beskriva dem. (Undrar om passagerarna i spårvagnen såg att de blev fotograferade).
Jag längtar tills söndag, då är det Wild Kids. Jag kanske missar, men då kan jag kolla på webben senare. Har redan sett säsongen och allt, men det är kul. På söndag är jag kanske frisk. Får hoppas på det. Nu orkar ingen längre.

Kommentarer
Postat av: iara

om man heter iara laxén dör man om emma eklund inte kommer till wow. men, du ska bli frisk. ÄT MYCKET BÄR! och drick te! det ska nog ordna sig

2008-07-29 @ 20:15:46
URL: http://geldof.blogg.se/
Postat av: ylva

wild kids är bäst. och du.



och åh. du måste komma. hur sjuk är du? du får för mig vara sjuk i mitt hus och smitta mig. det spelar ingen roll. du måste komma.

2008-07-30 @ 02:20:53
URL: http://nakenylva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0