don't slow me down

Måste bara få säga att sova är en av de bästa njutningar som finns i livet. Somnade igår när jag lagt mig i sängen. Vaknade tjugo i fyra på eftermiddagen utav att pappa kom in i rummet. Skulle gärna sovit längre, men steg upp. Har varit tvungen att packa ner kläder i resväskan. Jag åker ju flygplan till Tunisien imorgon. Det ska bli jätteskönt att komma ifrån Sverige, komma till solen. Dock följer inte kameran med. Pappa glömde alla sladdar hemma hos sig. Jag blev ganska irriterad, men eftersom jag hatar bråk, så höll jag det inom mig. Pappa är så jävla glömsk. Det är nog det jag ogillar mest med honom. Egentligen inte, men det är ingen viktigt. Jag orkar inte klaga. Det är bara drygt.

Dagens låt: Repitilia - The Strokes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0