about being such a freak

Nu ska jag berätta lite smått och gott om min dag. Jag gick upp innan klockan tio. Såg på Blue water high på Hej hej sommar. Det var roligt. Jag åt frukost och var social med mamma och Daniel. Tog en lång dusch och klädde därefter på mig. Klädesplagg bland annat min nya röda kortärmade skjorta. Kom på att jag ser ut som en servitris i den. Eller en sådan som sitter i kassan på Coop Extra i Ludvika. Gillar den inte, men skitsamma, skjortan är skön och den var billig, men jag fick den gratis för mamma betalade.

Efter lunch gick jag ut och la mig i solen och lyssnade på musik. Efter 40 minuter drog jag in och såg på Tribe. När ska jag sluta se på den serien? Jag har ju redan sett allt. Jag blir galen på mig själv. Efter det var det That 70's show på 4an, två program och jag såg båda. Jag har även hunnit att skriva ett inlägg om Tunisien, så jag om några år (om inte allt raderas) kan gå tillbaka och kolla. Det är därför jag skriver. För att komma ihåg och kunna skratta åt mig själv.

På kvällen spelade Daniel och jag badminton. Jag är bättre än han och han vet om det. Pågrund av det måste han varje gång jag gör något fel påpeka det och säga att jag är dålig, fast han säger "bra" fast med ironi. Ni vet hur det brukar låta. Eller jag vet inte. Det är kanske bara jag som får ironiska kommentarer.

Nu ikväll tänkte jag se på tv. Därefter sova. Hade planerat att baka en kladdkaka åt mig själv idag, men blev inte sugen när jag väl hade tid. illamående. Inte kul på något vis. Imorn blir det kanske av.

Dagens låt: Outsiders - Franz Ferdinand




Just ja. Värt att minnas: Ylva ringde mig. Hon berättade om hur spelschemat för Way out west såg ut. Jag har inte kunnat se det på datorn själv, men snart kommer jag väl på något vis. Lät helt ok för att vara ett festivalschema, men synd att BD avslutar fredagen. Det borde Franz göra. Aja, huvudsaken är att jag får se dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0